Halloween Party: Missie Hades

Dé Halloween Soiree.. Alweer voor de 3e jaar op rij van de partij. De eerste Soiree waar ik aanwezig was, was in 2009. Helaas was er die avond niet zoveel op charactergebied te vinden. Missie Hades part 1 was mislukt, maar ik had mezelf voorgenomen om elk jaar terug te komen totdat ik een foto met Hades zou hebben. In 2010 waren we weer aanwezig en toen zijn we flink verwend qua characters. Allemaal Hercules characters die aanwezig waren, Phill was debij en ook de Hades-hulpjes Pain & Panic waren debij. Maar helaas mijn grote Villain-held was er weer niet bij. Dus moesten we in 2011 maar weer teruggaan.. Missie Hades part 3! Op goed geluk met m'n Hades-shirt aan moest dat toch eens gaan lukken? Ik had het hele jaar er al een goed gevoel over, Hades was namelijk al opgedoken in de speciale Stars 'n Cars eerder dit jaar, hij was aanwezig bij de Not so Scary Parties en bij de Terrorific Nights.

Er waren verschillende characterlocaties deze avond, uiteraard zouden de Villains op set staan en ook diverse verrassingslocaties. Daar wordt je vanzelf enthousiast van. We beginnen de avond in Fantasyland en wachten op de eerste Villains set, hier zit niet veel boeiends bij en gaan we op de foto met The Old Hag. Dan zie ik daar Dagobert Duck aan komen lopen en in zijn kielzog lopen nog 3 kleine eendjes mee. Daar ging het mis, Wezz werd gek! Al stuiterend op het bankje begon ik te roepen.. KWIK, KWEK & KWAK! Ja daar waren ze echt, wie had dat ooit gedacht? Wat ontzettend gaaf om die op de foto te hebben. Al snel hebben we ze te pakken, maar het lukt ons helaas niet om ze alledrie bij elkaar te krijgen voor een foto. Het was dan ook een complete chaos, zoals we inmiddels gewend zijn van Disneyland Paris. Dan gaan we even kijken bij Mickey, Minnie & Goofy, maar daar is het zo ontzettend druk. Dan maar weer terug naar Fantasyland voor de 2e set Villains, zou Hades daar dan wel aanwezig zijn?







We mogen niet meer door het kasteel heen, dus moeten omlopen via Small World. Bij de draaimolen zie ik de Evil Queen opduiken in de menigte en komen we Phill weer tegen. Ook staan Pain & Panic gepropt tussen heel veel mensen. Wat een chaos deze avond! Maar dan zie ik iets bij het kasteel.. Zie ik dat goed? Ik zie iets blauw, iets groots, iets wat boven de menigte uitkomt. Ik zie blauwe vlammen! Ik pak iemand bij z'n jas en begin te "rennen" richting het kasteel. HADES, DAAR IS HADES! Hij stond er echt, en ik maar mensen meesleuren en roepen dat ze snel moesten komen. En het is gelukt, ik heb Hades op de foto !! Helemaal hyper stond ik daar, wat was ie groot, wat was ie cool en wat was ie eng. De beste Villain allertijden, ge-wel-dig! De missie was eindelijk gelukt. En ik had zelfs nog Kwik, Kwek en Kwak op de foto. Mijn avond kon al niet meer stuk, maar er was nog meer te beleven. Deze avond waren er geen shows, behalve de eindshow, dus konden we onze tijd vullen met het characterjagen. In Adventureland waren nog een aantal surprise-sets, dus daar gingen we op af. Als we erheen lopen komen we Donald & Goofy in een piratenoutfit tegen. Echt geweldige outfits hebben ze aan, en Donald gaat graag met ons op de foto. De afwisseling van de wacht komt niet veel later aangelopen en dat is Minnie Mouse in piraten-outfit, en ook Pirate Donald is er weer bij. Ze hebben ook Dagobert Duck meegenomen, al past ie niet helemaal mooi bij de foto. Maar Minnie's outfit is wel ontzettend gaaf! Hier komen we Gadisa & Jos weer tegen, die krom liggen van het lachen hoe ik het voor elkaar krijg om op de foto te gaan. Ben ik dan echt zo erg haha ?!

We gaan nog op de foto met Cruella en duiken dan nog Discoveryland in en gaan op de foto met Buzz Lightyear. De Fantilussion hebben we al gemist, dus gaan we nog maar even proberen Phill, Pain & Panic op de foto te krijgen. Het lukt ons alleen nog om gezellig met Phill op de foto te gaan en dan zitten alle sets erop. Maar een mooie score is het absoluut wel deze avond! We halen wat te drinken en gaan dan klaarstaan/zitten voor de eindshow van deze mooie avond. Al was ie niet aan het einde, maar om half 12 al. Over het algemeen was ie hetzelfde als vorig jaar, maar waren er een aantal princessen toegevoegd. Dat was echt heel mooi gedaan, vooral de lampionnen die de lucht ingingen bij Rapunzel was schitterend. En daarna weer het echte Halloween-gevoel met Maleficent op het kasteel, Dr. Facilier en Ursula en uiteindelijk de knallende finale met een overvol podium aan dansers, Sorcerer Mickey en natuurlijk Jack Skellington & Sally! Na de show duiken we nog even Frontierland in, daar hadden ze vorig jaar mooie projecties op de Big Thunder Mountain. Helaas dit jaar niet, dus maken we een relaxt boottochtje met de Mark Twain en hebben moeite om wakker te blijven. Dan zit de avond er toch echt op, en gaan we terug naar het hotel. Het was weer een geslaagde avond! Halloween blijft gewoon fantastisch.. En mijn missie is geslaagd !! Dus eigenlijk zou ik volgend jaar niet moeten gaan. Maar je weet maar nooit. De Soiree is een leuke traditie!












Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen