Jááhoor.. Daar zijn we weer!

Wie had dat ooit gedacht? Wezz is weer begonnen met bloggen. Uiteraard onder de oude vertrouwde naam 'Wezzlog', alleen niet op m'n oude stekkie. Aangezien Web-log.nl het nodig vond om te gaan verhuizen en dat inmiddels al zo'n half jaar duurt en we nog steeds niet online zijn, *haalt even adem*, werd het wel weer tijd om eens een nieuwe plek te gaan zoeken om mijn fantastische avonturen te delen. En ja dat was 1 hele lange zin! Via Jenn ben ik hier op Blogspot terecht gekomen, en dat is inderdaad hartstikke simpel om te bloggen.

Een erg lange stop dus, ik heb zelfs geen idee meer wanneer mijn laatste blog is gepost. Maar inmiddels bestaat Wezzlog alweer zo'n 6 jaar! Dit keer ga ik m'n blog beperken tot het delen van tripreports. Zo komen er foto-reports, video-reports en natuurlijk de nodige teksten die erbij horen. Voor de andere onzin zullen jullie op twitter en facebook moeten kijken, dat ga ik hier niet meer delen. Hopelijk vind iedereen de weg weer naar Wezzlog !!

2 opmerkingen:

  1. Welkom bij blogspot! Fijn dat je weer online bent, Wezzeltjuh!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je weer terug bent Wezz, ik ga je weer volgen :)

    gr Alette
    www.letscandy.nl

    BeantwoordenVerwijderen