Oranje in Disney

In het zomerseizoen gingen we uiteraard weer eens naar Disneyland Paris, even 3 dagen weg. In de week ervoor vond het Nederlands Elftal het nodig om het heel goed te doen tijdens het WK en stonden we zowaar in de finale. En de finale was op de laatste dag dat we in Parijs waren, in Disney Village kijken of vroeg naar huis? Dat was de vraag! Het is bloedheet deze zomer en het werd een hele relaxte trip, er komt bijna geen character aan te pas. We overnachten dit keer in NewPort Bay Club en zo afentoe lopen we terug naar het hotel om even af te koelen. Het is gelukkig niet zo druk, dus doen veel attracties en er hangt een gezellige sfeer in de parken. De Spanjaarden en Nederlanders vallen elkaar nog nét niet aan in het park, maar vooral op de laatste dag was het een invasie van oranje & rood. Goud om te zien!

Maar we waren er van overtuigd dat we zouden winnen.. We pakken deze trip ook voor het eerst Captain EO mee, maar dat wist ons niet te boeien. Ik schuier nog een beetje in Discoveryland rond en in Hotel New York kom ik dan eindelijk eens Turbo McKwek tegen! Die wou ik al zolang op de foto. In ons hotel hadden Mickey en Minnie ook een geweldige outfit aan, dus gaan we daar graag mee op de foto. Verder zitten we veel op een bankje, terrasje of wat dan ook omdat het gewoon niet uit te houden is. De keuze is dan ook niet zo moeilijk op de laatste dag en besluiten om toch maar naar huis te gaan en niet in Disney te blijven voor de finale. Ik werd onderweg flink ge-smst en getwitterd of ik nou nog meeging om de finale te kijken in Tons ( Een café waar we vaak komen met Drievliet collega's ), maar ik bleef volhouden dat ik in Disneyland zou blijven. Een grote verrassing dus dat ik er toch bij aanwezig ben, en het werd een knalavond. Helaas verliezen we toch nog de finale, maar het bier blijft stromen ;) Al zakt de sfeer toch al gauw weg.. Rot Spanjaarden!






















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen