Valentijnsdag enzo

In Disneyland Paris zijn met Valentijnsdag, het stond al een paar jaar op mijn lijstje en in 2011 was het dan zover. Het jaar daarvoor stond ik op het punt om voor de eerste keer naar Walt Disney World te vertrekken en lukte het dus niet om erbij te zijn. Waarom ik dat zo graag wou? Er waren een hoop bijzondere characters naar buiten gekomen de voorgaande jaren, zelfs Quasimodo was van de partij. Dat moest en zou ik uit proberen, dus in februari stonden er 3 dagen Disneyland op de planning. Het liep alleen wat anders dan gepland, er was vrijwel niks op charactergebied te vinden en het was echt retedruk in allebei de parken. 80 minuten wachten voor Rock 'n Roller Coaster, ik ben toch zeker niet gek?

De eerste twee dagen doe ik wat attracties en kijk naar de geweldige hubshow. Ik kan daar geen genoeg van krijgen en heb hem een stuk of 7 รก 8 keer gezien in de drie dagen dat ik er was. Op de eerste dag regent het nogal dus gaat de show niet door, maar daardoor lukt het me wel om met Angel op de foto te gaan. Dat is alvast gelukt deze trip, een mooie start! Verder kom ik nog Mickey & Minnie tegen in High School Musical outfit en ook Cruella, Snowwhite & Dopey nog op de foto weten te krijgen. De laatste avond in het park kijk ik nogmaals naar de hubshow en zie dat ze na de show nog een rondje om het podium lopen voor wat handtekeningen en foto's, en er zou nog 1 show komen. Ik ga achter het podium staan en kijk voor de laatste keer die avond naar de hubshow. Na de show is er indd nog een kort fotomoment, maar Boo is te groot om rondjes te lopen rond het podium dus die hangt er een beetje doelloos bij. Die wil ik op de foto, zo'n gaaf character die je waarschijnlijk nooit meer tegenkomt! Ik waag het erop en vraag aan een castmember of ik op de foto kan met Boo..

De laatste dag is het dan Valentijnsdag en vol goede moed ga ik de hotels af voor een rondje characters. Helaas is hier helemaal niks te merken van Valentijnsdag, enkel wat slingers en ballonnen. Maar daar kom ik niet voor, zelfs in het Disneyland Hotel hebben ze geen speciale outfits voor Mickey & Minnie. In het Disneyland Park in de rij gestaan voor een foto met Mickey, in de hoop dat hij hier wel z'n Valentijnskostuum had aangetrokken. Maar helaas, ook hier gewoon standaard Mickey. Er loopt geen character rond in Fantasyland. Geen Quasimodo, geen Bernard & Bianca, geen Jacques & GusGus.. Valentijnsdag op een maandag is geen characterdag in Parijs. Het was het proberen waard, ik mag niet klagen qua character-score deze trip. Ik was gewoon een jaar te laat.. Wie weet komen we ze ooit nog eens tegen, je weet maar nooit wie je allemaal op de foto krijgt! M'n lijstje wordt elke trip wel een klein stukje langer.














Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen