Toppers Ahoy!

Ook dit jaar waren we weer van de partij in de Amsterdam ArenA voor een Toppers concert. Met ongeveer dezelfde groep als vorig jaar ( een aantal afvallers en een aantal anderen erbij ) wordt dit toch wel een jaarlijks feestje. Vorig jaar ging ik voor het eerst mee en ik was gelijk aangestoken met het virus. Want het is echt een feest om mee te maken. Dit jaar was het niet helemaal goud, maar helemaal blauw. Het thema was Loveboat dus iedereen liep er erg origineel bij als matroos of als kapitein. Wij waren niet gek verkleed en hebben ons normaal gedragen deze avond! ;) Want ik gedraag me altijd! Geen gekke outfit voor nodig..



Het was weer een geweldige avond met hilarische momenten. De nieuwe topper was Paul de Leeuw en die kwam vaak genoeg voorbij. Vooral de Duitse medley was geniaal. Hoogtepunt van de avond was toch wel Annie de Rooij die aan het eind van de avond nog even langs kwam. Toen zong ze ook nog ons Moviepark nummertje 'Ik krijg een heel apart gevoel van binnen' en kon je mij opvegen !! Ook Glennis Grace was er dit jaar weer bij en die heeft met de Whitney Houston medley toch bewezen dat ze rete-goed kan zingen. Alleen met de Beyoncé medley heeft ze weer bewezen dat ze ook heul heul vals kan zingen. Paul Turner zat niemand op te wachten, maar dat was toch wel een goud optreden. Iedereen stond te springen! Lange Frans vond ik geen reet aan, die had van mij niet hoeven komen. Verder gewoon een topavond! Ook de pauze hadden ze goed geregeld met een fanfare en een aantal Z-artiesten, met allemaal feestnummers. Polonaise gegarandeerd! Hieronder een aantal filmpjes van de avond..







1 opmerking: