100 nachtjes

Ik mag weer gaan aftellen en plannen! Over maarliefst 100 nachtjes steek ik de grote plas weer over. I'm going back to the USA! Maar dit keer vlieg ik een klein stukje verder, namelijk naar Los Angeles. Eindelijk is het zover, ik ga hét Disneyland Resort bezoeken. The Happiest Place on Earth wordt nog vrolijker omdat wij er aan komen. Samen met Kevin ben ik zo'n 2 weken aan de westcoast te vinden. Ik kan niet wachten! Hopelijk heb ik voor die tijd m'n Didney Worl verslag helemaal af haha. Dan kan ik daarna gelijk beginnen met nieuwe avonturen!

Op maandag 20 april vertrekken we met een rechtstreekse vlucht naar LAX. We hebben een hotel geboekt aan de overkant van Disneyland, met een Denny's ernaast. Beter kan niet! Mochten we nou toch wat leukers vinden dan kunnen we dit hotel altijd nog kosteloos annuleren. We beginnen de trip met 5 dagen Disneyland. For the first time in forever genieten van Disneyland! Ik kan niet wachten om het allemaal in het echt te gaan zien. Lopen door Main Street USA waar ome Walt zelf ook nog heeft gelopen. Dat wordt ontzettend gaaf! Natuurlijk kijk ik ook enorm uit naar Carsland, Indiana Jones, World of Color, Fantasmic en al het andere wat Disneyland zo uniek maakt. Zoals de Alice in Wonderland, Roger Rabbit en Mr. Toad rides. Ook gaan we genieten van Frozen Fun en eindelijk Olaf een warme hug geven. Na 5 dagen Disney reizen we terug/door naar Los Angeles en gaan we naar Hollywood. We moeten nog een planning maken wat we daar gaan doen, maar die 3 dagen krijgen we daar wel vol met de Walk of Fame, Santa Monica Pier, Warner Bros Studios en zoveel meer.

Vanaf Los Angeles reizen we door naar onze laatste bestemming van de trip. We're going to Vegas! Maarliefst 3 dagen gaan we genieten van Las Vegas. Vandaar dat we nu fanatiek 'MyVegas' aan het spelen zijn op facebook. Met dit spelletje kun je gratis dingen winnen om daar te doen, van hotelkamers tot eten. Gratis maakt ons blij! Ik ben ook erg benieuwd hoe Las Vegas in het echt zal zijn. 's Avonds over de strip, op bezoek bij Chumlee en kijken naar de fonteinen van Bellagio! Op 1 mei vliegen we weer terug naar Nederland. Het eind van de vakantie krijgt nog een leuke verrassing, maar dat blijft nog even geheim. Nieuwe dingen ontdekken in Amerika en locaties afstrepen van m'n bucketlist! Ik ga weer lekker plannen!

Californication!

3 opmerkingen:

  1. WOEHOEEE en zo lekker snel al, voor je het weet is 't 20 april!
    moest wel weer lachen om die Denny's ;D
    nou hup hup hup, aftelluuuhhh!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeeeeeeeeeej ik ga je volgen hoor... Maar wel zorgen dat wij in oktober ook nog mogen komen!!!

    😀😆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf! Ik ben er 1 keer geweest, wil zeker nog terug.Je gaat daar allemaal nieuwe meets doen :)

    BeantwoordenVerwijderen